Fight Club

Hej!
I lördags gjorde jag ett krogbesök med mina vänner Stefan, Jocke och en tysk kvinna som var och besökte Jocke. Vi är ett rätt hårdbarkat gäng som inte viker under för konflikter. För att uttrycka mig klart, vi tar ingen skit. Det finns ju alltid vissa sköningar som bara är ute efter bråk när de går ut och det är något jag aldrig förstått mig på. Vid minsta närkontakt, vilket är ganska svårt att undvika på ett trångt dansgolv så börjar de veva. Nu får det en kille som tyckte det var jätteroligt att stå och skrika i folks öron på väldigt nära håll. Stefan fick sig en rejäl salva. Mitt i dansens virvlar såg jag att Jocke började blåsa upp sin bröstkorg. Detta oroade mig lite eftersom det inte är så mycket att blåsa upp. Han tog tag i den här snubben som reagerade instinktivt. Jag insåg vad som höll på att hända, gick emellan tog tag i killen med mina välpumpade biceps och spände ögonen i honom. Det mina damer och herrar kan få även den tuffaste att bli knäsvag. Han blev genast from som ett lamm och lommade iväg. Jocke gav mig en spontan kram som tack för att jag räddade honom. Sen dansade vi vidare som om ingenting hade hänt.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Precis så gick det till Johan...

2011-02-14 @ 22:53:35
Postat av: David

Du är en hjälte Johan!

2011-02-15 @ 10:59:22
Postat av: Henke penke

Det är faktiskt tur att vi har sådana som Moberg här i världen.. Annars skulle det inte fungera :)

2011-02-15 @ 19:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0