Äntligen!

Hej!
Ja äntligen är Vinterstudion tillbaka och förgyller förmiddagarna på helgerna. Man stiger upp på morgonen, brygger sitt kaffe och kryper sedan upp i soffan och njuter av fin sport och när Jacob Hård går upp i falsett är lyckan gjord. Det mina damer och herrar är livskvalité min värld. Just kaffet och gärna något gott bakverk till det förhöjer kvaliteten på dagen. André Pops känns numera som en av mina bästa vänner och han går igenom rutan så till den milda grad att det känns som han sitter bredvid mig i soffan. Vi diskuterar insatserna och tjuter av lycka när Kalla tar ledningen vid den första mellantiden. När sedan Hellner spurtar in som segrare gör vi high five,  "där satte vi norrbaggarna på plats" säger vi och skrattar hånfullt. Ja ni inser ju i vilken fantasivärld jag lever i men den är trivsam. Äntligen har en ny härligt lång skidsäsong inletts och lördagmorgnarna är räddade. 

Over and out! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0