Stanna hemma!

Hej!
Jag har ännu en gång fått bevisat för mig att jag bör hålla mig innanför 70-skyltarna. I en släng av hybris trodde jag att en tur till Afrika skulle göra min frusna själ gott men va hände. Jo sen vi kom hem i onsdags har jag varit konstant bosatt på toaletten och nidramsan Johan på toan har fått en helt ny innebörd. I en vecka nu snart har jag skitit vatten i stort sett. Min mage är som en aktiv vulkan som bara bubblar med lava. Egyptierna såg väl mig som ett hot och bestämde sig för att radera ut mig och jag håller nu sakta på att tyna bort. Är det här ett tecken från Gud att jag aldrig bör lämna Sandhem igen för då straffar han mig? Det är här jag ska verka och leva för att finna inre frid. Har knappt varit utanför dörren sen jag kom hem och den där läckra chokladbruna färgen jag hade är nu i det närmaste ett minne blott.

Igår hände iallafall en positiv sak. Jag fick ett telefonsamtal och i rena chocken att det överhuvudtaget ringde på min telefon gjorde att jag höll på att trycka bort det. Tur var väl det för det var en pigg kvinnoröst i den andra luren som frågade om jag ville komma på anställningsintervju. Det var självklart att tacka ja så på torsdag ska jag på anställningsintervju. Det ska bli ruskigt spännande. Vilken perfekt start på 2010 det vore att få jobb, dessutom inom HR som jag så länge suktat efter och tänka sig det är inte Kongsberg. Ska min tid där vara över för gott? jag håller alla tummar att så är fallet.

Nu måste jag gå och skita igen så....

Over and out

Kommentarer
Postat av: Ted

Grattis Johan!!

2010-01-13 @ 12:06:32
Postat av: Glenn!

Håller tummarna mobban!

2010-01-13 @ 19:54:20
Postat av: Benny

Säkert de inte e Kongsberg då? ;-) Lycka till!!!

2010-01-14 @ 16:33:37
Postat av: Jocke Löfwing

Kräver nästan en uppdatering här snart, dina fans vill ha mer av dig! Ge oss några snuskiga detaljer om ditt liv.

2010-02-10 @ 09:39:03
URL: http://runandroxtothetop.blogg.se/
Postat av: Henry

Hallå Johan!



Var är tankarna?!

2010-02-22 @ 18:04:47
Postat av: Henke penke

Hmm.. Dax att uppdatera snart va??.. Var ju ett bra tagsedan nu!!

2010-02-27 @ 06:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0