Världens bästa......

Hej!
Världen bästa är ett ord som överkonsumeras på tok för mycket. När man smyger runt på Facebook så är det världens bästa pojk/flickvän, det är världens bästa mamma, dotter, bror, syster och fan och hans moster. Jag blir så trött på detta uttryck. Hur kan man veta att det är världens bästa? Har den personen träffat alla människor så att han/hon har mandat att avgöra det? Vem vet kanske världens bästa mamma bor i en lerhydda i Ekvatorialguinea. Det roligaste är när man läser om världens bästa pojk/flickvän och så två veckor senare är det slut haha så mycket var det för den världens bästa. Snälla pracka inte på mig mer lycka. Om ni är lyckliga håll det för er själva. Det väcks alltid frågetecken runt personer som hela tiden måste förmedla till sin omgivning hur jävla lyckliga de är, det tyder på osäkerhet. Personer som är lyckliga och trygga i sin lycka behöver inte basunera ut för alla att "jag har världens bästa sambo" utan de bara utstrålar harmoni och trygghet. Sådana människor har jag den största respekt för och gläds med. Ni andra däremot kan fara åt he...te!

Over and out

Kommentarer
Postat av: Nattsvart

Stäng in dem i en stor bur och kasta bort nyckeln....

Där kan de gott ruttna

2009-05-13 @ 22:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0