Ekåsen!

Hej!
Då har ännu en fest på Ekåsen gått av stapeln. Denna årliga raggarfest på vår fina gamla festplats. Det är en salig blandning av människor allt från äckliga och okultiverade raggare till intellektuella akademiker som jag själv. För att förstå tjusningen med den här festen så bör man nog vara härifrån. Utomstående kan finna det jävligt bonnigt och vidrigt. I år var det ovanligt lite folk faktiskt men mig gör det inget, människor är inga goda varelser så det var lika bra. Innan festen så spelade vi match i Karlsborg. Det var en bedrövlig tillställning som slutade med förlust med 2-1. Vi var genomusla och ska vara nöjda med att det "bara" slutade 2-1. Själv fick jag kliva av med känningar i baksidan av låret. En skada som jag haft ständigt återkommande de senaste 10 åren.

Innan Ekåsen så var jag på förfest hos Larry. Där gick shotsen på högtryck och att tacka nej skulle bara mötas med förakt och hånfulla kommentarer så som den svamp jag är sög jag i mig all sprit som hälldes upp i glaset. Samuel bjöd och bjöd men hamnade själv en bit efter eftersom han fuskade med drickandet. Riktigt lågt beteende. Själv höll jag på att göra en stackars kvinna blind när jag skulle öppna en kapsyl med en snusdosa. Så fort det kommer till någon form av utförande med händer så är jag totalt värdelös och träffade henne precis ovanför ögat.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0