En försenad hyllning!

Hej!
Jag skäms å det grövsta att jag glömt att hylla min favoritblatte Nermin på hans födelsedag. Men bättre sent än aldrig som man säger. Så nu Nermin vill jag hylla dig på din 22:a födelsedag (du är ju bara barnet). Nermin har varit en av mina absolut närmsta vänner här nere i Kristianstad och han har gett mig en förståelse för muslimer och därmed dödat många fördomar. Genom honom har jag fått äran att träffa en hel rad av bosnier vilket har gjort att jag har kommit att respektera och beundra detta hårt drabbade folk. Jag vill tacka dig för detta och verkligen gratulera dig på din födelsedag!!




Kommentarer
Postat av: Nermin

Tack mannen. Jag tycker om dig med:)

2009-01-29 @ 23:44:51
Postat av: Enna

hejja nermin hih =)

2009-01-30 @ 01:16:28
URL: http://ludaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Yeah! Äntligen nån som förstår hur viktigt det är med ex jugo i främmande länder ;) spread the love from balkan...just det, grattis på 22 årsdagen nermina, du är min favorit fastän du har massa skumma STDs ;)

2009-01-30 @ 11:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0