Comeback

Hej!
Jag gör en Peter Forsberg, alltså den femtioelfte comebacken efter en tids frånvaro p.g.a skada. I det här fallet en mental skada. Har inte haft ett skit lust att skriva på ett tag och har för den delen inte haft något speciellt att berätta heller. Det finns väl inget större allmänintresse av vad jag gör på dagarna. Men så här skulle det kunna se ut:

Idag vaknade jag av att klockan ringde vid 5.05, jag steg upp och kände mig som en zombie. Som vanligt sen ut till min samåkare. Stämplar in 5.45 och känner en total frånvaro av arbetslust. Min truck som vilat hela natten är betydligt piggare än mig. Jag åker in och ut i fabriken med pallar och emballage. Stämningen på Kongsberg är nattsvart, alla klagar och gnäller, det är energikrävande och betungande. Jag gnäller också på en inkompetent ledning som missköter företaget och allmänt beter sig som ett gäng clowner. Stämplar ut 14.00, åker hem, äter och sen lägger jag mig i soffan och sover en timme. Sen ser jag på tv, eventuellt en löprunda och surfar en stund innan jag går och lägger mig.

Ja så skulle det se ut och vem fan är intresserad av det? Jag måste ta tag i livet nu, det här fungerar inte. Ser fram emot att försäsongsträningen ska komma igång så man får tillbaka lite energi. Är så fruktansvärt sugen på att resa nu, det lutar åt en liten tripp nu runt nyår. Jag vill supa in nya kulturella upplevelser och bli betagen av konst och arkitektur. Det är sådant som får en att känna eufori över livet och dess möjligheter. Nu har jag iallafall gjort en comeback till och ska försöka vara lite mer frekvent i uppdaterandet.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Jonas

Välkommen tillbaka, du har varit saknad!

2009-12-08 @ 02:07:23
Postat av: Henry

Har kollat varje dag o inget nytt så det var gott med en comeback!



Skriv lite om Sandhems IF för en som inte är i "byn" och kan höra vad som sägs.



Höres!

2009-12-09 @ 19:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0