Jag är kär!

Hej!
Nu fick jag er allt att höja på ögonbrynen med den rubriken va? Som hungriga gamar kastar ni er över den här texten för att frossa i skvaller och för att lista ut vilken kvinna som har vunnit mitt hjärta. Nu är det dock inte så allvarligt som det låter, jag är en sparsmakad man på den området och låter inte gärna känslorna fladdra iväg. Istället är det våren, det underbara vädret som har fått mitt blod att svalla. Det är rena högsommarvärmen ute, ja förmodligen till och med varmare än vad det kommer vara i juni och juli. Det är nu vi blottlägger och exponerar våra bleka kroppar. Risken att bli bländad när man går över campus är överhängande. Jag har precis spenderat ett par timmar på min balkong med en väldigt begränsad klädsel. Det behövs för jag är så blek i hyn att jag nästan är blå.  Att sitta på balkongen i det här vädret med en kopp kaffe och Sportbladet är bara så underbart. Jag blir inspirerad, vill skriva dikter för att hylla vårens antågande men istället nöjer jag mig med att ta ut en V75:a och hoppas på att bli rik. Det är sådana här dagar man känner stor kärlek till Moder Svea och ja jag kan sträcka mig så långt till att säga att: JAG ÄR KÄR!!

Njut av vädret nu!

Over and out

Kommentarer
Postat av: Jocke

Haha, ja rubruken fick mig faktiskt att höja på ögonbrynen en aning. Håller med dig om att våren begynnelse är en härlig tid!

2009-04-05 @ 09:30:06
URL: http://runandroxtothetop.blogg.se/
Postat av: David

Ja visst är det en härlig tid vi har till mötes.

När jag först fick höra om ditt "kärleks inlägg"

(via Jocke)trodde jag att du skrev om din käraste vän, Lena Handén.

Men din kärlek till sol och vår verkar starkare än så.

Hoppas sol och värme möter mig vi den skånska gränsen om två veckor



2009-04-05 @ 14:38:12
Postat av: Klabbe (från österlen)

Härligt, hoppas du och våren får massor med barn:)

2009-04-06 @ 01:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0