Karaktär??

Hej!
Jag skrev i mitt förra inlägg att nu skulle det bli lugnt ett tag, festat för mycket det sista. Men nu är det ju så här att jag lider total avsaknad av karaktär, så när min favoritblatte Nermin ringde igår förmiddag och undrade om jag skulle med ut  så tackade jag ja utan att blinka. Så idag ligger man i soffan igen och lider baksmällans alla jävliga kval. Förfesten arrangerades av Haris. Jag hänger bara med blattar numera och pratar snart flytande bosniska. Vi avnjöt alkoholhaltiga drycker och sjöng inlevelsefullt. Nermin rev av en bosnisk slagdänga och jublet visste inga gränser. Sen blev det Grand där jag rörde mig sensuellt och passionerat på dansgolvet. Raggningen då? Ska man dra en liknelse för min raggningstaktik så kan man jämföra den med Lars Lagerbäck som tränare, ultradefensiv och helt utan fantasi. Så ni förstår resultatet.

Igår när jag var inne i stan och skulle tippa såg jag en kändis i form av Henrik Rydström. Han har enligt mig den bästa sportbloggen och verkar vara en mycket skön person. Tyvärr så stod jag i kön till tippet och kunde inte springa ikapp honom, hade varit kul att snacka med han. Det blev 5 rätt på V75 igår, vilket gav den stora vinsten på 120kr. Borde fått sex rätt men jag ändra mig i sista stund och tog bort en häst och naturligvis så vann den jäveln då.

Idag blir det inte mycket gjort, utan det kommer bli att samla kraft inför veckan då det ska jobbas med ett grupparbete i skolan. Läser just nu Personal och häsloekonomi och vi ska göra ett hälsobokslut på Region Skåne.

Det var allt för idag

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men man ska vara glad för det lilla! 120:- är ju nästan tre middagar! ;) Kram///*

2008-10-13 @ 14:35:29
URL: http://bingelon.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nice med nytt och frächt utseende på bloggen förresten! =)

2008-10-13 @ 14:36:18
URL: http://bingelon.blogg.se/
Postat av: Henke penke

Fräsht mobban :).. Du får börja gå lite mer offensivare du.. Vi får försöka när jag kommer ner.. Men vet inte om det kommer gå så bra du.. Antingen är jag oxå för deffensiv eller oxå är jag för full :).. Men börjar lära mig att dricka med måtta.. .... . .. O sedan lite till :)..

2008-10-13 @ 22:59:59
Postat av: gissa

Riktigt bra skrivet, du verkar ha goda vänner, han där Nermin är heet;)

2008-10-14 @ 11:22:13
Postat av: Haris

Hej Johhan...:) Bra skrivet, med bra detaljbeskrivning. Men din svenska är inte den bästa... Funderat på SFI?????

2008-10-14 @ 15:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0