Jag vill vara Ernst

Hej!
I morse satt jag och tittade på en intervju med Ernst Kirschsteiger. Detta är en på många sätt fascinerande man. Han är snygg, händig och verkar så snäll, allt det som jag inte är. Ernst måste vara drömmannen för kvinnorna. Han verkar inte ha några som helst problem med att visa upp sitt känsloregister.

Jag vill också strosa runt och känna de mjuka grässtråna mot mina bara fötter och pula med mitt hus. Men eftersom jag får anses efterbliven på detta område så skulle det bara sluta med häftiga aggressiva utbrott och sönderslagna ateraljer. Hur kan någon tycka illa om denna fina människa, nä jag vill vara som Ernst

Kommentarer
Postat av: Jocke

haha! Jag tror att det bor en liten Ernst i varje människa, även i dig Johan :)

2008-10-03 @ 16:48:40
URL: http://runandroxtothetop.blogg.se/
Postat av: Jocke igen

Heter förresten inte David Ernst i Andra namn? Lyllos han i så fall...

2008-10-03 @ 16:49:45
Postat av: David

Jo visst är det jag som är Ernst. Men till skillnad från Kirschsteiger så har jag tummen mitt i röven.



peace.

2008-10-03 @ 17:52:10
Postat av: Emelie

Haha, den mannen är ju inte att leka med. En riktig svärmorsdröm! Passa er grabbs! ;)

2008-10-04 @ 14:18:43
URL: http://bingelon.blogg.se/
Postat av: Jennice

Men Johan!! Du är definitivt snyggare än Ernst och snäll som en jävla hundvalp, så kom igen nu... det där med händig vet jag inget om.



Kram på dig!

2008-10-06 @ 21:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0