Jag är en klåpare

Hej!
Jaha så har man tabbat sig igen då. Jag och mina kära gruppmedlemmar Micke och Linda har suttit hela dagen idag och kämpat med vårat arbete i skolan. När det gäller datorer så får jag anses vara högst medioker i mina kunskaper och idag skulle jag verkligen bevisa att så var fallet. Så när vi nöjda med dagens insats och skulle avsluta så var klåparen Johan framme. 6 timmars arbete försvann på en sekund när jag avslutade words utan att spara. Micke brast genast ut i ett helt oironiskt "Men för helvete Johan!!!". Jag såg föraktet och ilskan i deras ögon men Linda använde sig av diplomati när hon förklarade att "det kan hända alla". Jag trodde henne dock inte och det vara bara att inta en passiv och ödmjuk roll i gruppen efter detta. Hur fan ska jag kunna klara mig i arbetslivet om jag inte ens kan hantera words? Så det är bara att inse att när det gäller datorer så är jag en klåpare.

Over and out

Kommentarer
Postat av: David

Att ta sig ur den krångliga situationen är inte lätt. Inte ens för den som har talets gåva.

Och du Johan är väl inte känd som killen med talets gåva.

Men alla är ju bra på något...Och du Johan, du är ju en jävel på att strippa(4-0 målet i Hjo).

2008-10-21 @ 20:38:26
Postat av: Jocke

Ja du Johan, det har hänt mig också. Och det är faan inte kul!



David, haha! Ja en karriär som manlig strippa kan du ju alltid falla tillbaka på om det kniper ;)

2008-10-21 @ 22:21:11
URL: http://runandroxtothetop.blogg.se/
Postat av: Putte

Hahaha.. du e sån stjärna mobban. Och jag har föresten också hört att Chippendale har en plats ledig. Passa på

2008-10-23 @ 18:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0