Klåparjohan framme igen!

Hej!
Idag så har det varit en lugn dag, ingen skola så det har inte gjorts för mycket kan jag lova. Har hållt på och ringt till Landstinget i Jönköping då jag kanske kan få göra min praktik där, men inget svar. Sen blev det en runda på gymmet också. Försöker nu bygga upp min kropp till abnorma muskelmängder och det går bra, mina biceps blir allt svulstigare. Det blir en tre pass där i veckan och två innebandypass så satsningen mot beach 09 är i full gång. Fast egentligen så har jag lagt upp en längre plan som innefattar att 2012 när jag fyller 30 ska jag vara i prima form. När jag gick hem så tog batteriet på telefonen slut och då slog klåparjohan till igen. Drabbades av total minnesförlust och helt plötsligt var min pinkod som bortblåst. Tryckte in fel kod tre gånger och pukkoden har jag tydligen förlagt. Så nu sitter jag här med en telefon som inte går att använda. Utan telefon känner man sig naken och utlämnad och man tror att hela världen vill nå en just nu. Jag borde veta bättre, är inte världens mest eftersökte person om man säger så men ändå sitter jag nu här i självbedrägeriet att folk vill prata med mig.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0