Dagens Outfit

Hej!
Tänkte det var dags att presentera dagens outfit. Det är ju så att jag följer inga trender, jag skapar dem!
 
Idag har jag valt en lite ledigare stil, man vill ju liksom inte vara för mycket. Den läckra t-shirten är en gåva från Midnattsloppets huvudsponsor Nike. Den kan på sommaren med fördel matchas med ett par röda shorts. Jag gillar färgen helt enkelt, den syns men inte på ett alltför iögonfallande sätt. Byxorna kommer från Team Sportia och är fett sjukt sköna asså. Jag känner mig lös och ledig i dem och känner jag mig så blommar jag ut som människa och auran förstärks. Tycker de kan bäras både til fest och vardag och den tryckta urtvättade siffran 6 på de välsvarvade låren ger outfiten ytterligare en dimension. Lägg också märke till det djärva och medvetna valet att blotta en bit kalsong ovanför byxorna som enbart är ett sätt att väcka åtrå och djuriska lustar hos det motsatta könet, tihi!
Så har vi då hatten, ja vad kan jag säga, jag älskar accesoarer helt enkelt och den här är elegant och framhäver min runda huvudform. Vill man sen vara lite mer gangsta så tar man helt enkelt ett par coola glajor och kompletterar med.
 
 
 
 Hoppas ni har fått lite inspiration inför helgen.
 
Ha det så bra alla sötisar där ute!
 
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: ima

Du skulle lätt kunna matcha denna outfitta med ett par crocs. Gud så läckert!

2013-01-10 @ 20:56:09
Postat av: Putte

Tack för tipsen mobban. Helgen är räddad.

2013-01-10 @ 21:02:07
Postat av: Landlord

Fashionista!

2013-01-10 @ 22:02:10
Postat av: Henry

:)

2013-01-10 @ 22:27:03
Postat av: Johanna

Är hunterstövlar ute nu eller?

Svar: Japp sååå 2012
Johan Moberg

2013-01-10 @ 22:55:48
Postat av: per

Ser ut som någon inte bara sneglade utan vrålglodde på victoria secrets modevisning under julhelgen. Bra jobbat och som alltid träffsäkert!

2013-01-11 @ 00:49:53
Postat av: Henke

Ser att du äntligen har hittat ditt riktiga jag :).. Måste ju erkänna att denna förträffliga outfit även väckte en hel del åtrå av mig :).

Härligt att se att bloggen är tillbaka..

2013-01-20 @ 08:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0