The return of a fallen hero

Hej!
Efter kraftiga påtryckningar från allmänheten kliver jag nu åter in i cyberspace för att ge ljus i människors mörka vardag. Mitt bloggande är som Peter Forsbergs hockeykarriär. Det är många uppehåll men när vi väl är med så håller vi världklass men till skillnad från Foppa så vet jag inte vad ordet ödmjukhet innebär.

Jag befinner mig fortfarande i arbetslöshetens starka grepp men förhoppningsvis kan det bli ändring på det, var nämligen på en intervju igår som förhoppningsvis leder mig ur fördärvet. Annars famlar jag i mörker, jag söker ljuset men kan det ej finna. Dessutom lider jag av fysisk smärta förutom den själsliga. Spelade match i lördags och i slutet så var det en motståndare som var så vänlig att stämpla mig på foten så min stortånagel lossnade, med kraftig blodutgutelse som följd. Detta gör att jag helst undviker att ha skor på mig eftersom det smärtar rejält. Så nu sitter jag i husarrest och undviker all mänsklig kontakt ty jag är missbildad och vill inte bli sedd i detta svaga tillstånd. Det gör mig förargad att få stå vid sidan av fotbollsplanen nu när det börjar dra igång på allvar. Formen känns förhållandevis bra, framförallt konditionen men nu blir det ett break ett tag, hur länge? det står skrivet i stjärnorna men som den primadonna jag är så vill jag inte spela med smärta.

Det var ett livstecken från mig igen så nu får vi se när nästa uppehåll kommer.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Benny

Skönt att se att du lever gamle vän. Förresten... vad menar du med att stå vid sidan??? Du kan väl sätta dig å cykla lite vet ja!!!

2010-03-09 @ 19:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0