Nobbad

Hej!
Ännu ett arbetstillfälle har gått mig hur händerna. Idag ringde den kvinna som intervjuade mig i måndags och kvittrade rakt in i mitt öra att de valt en annan istället. Ännu en gång nobbad och nu har luften gått ur mig. Att söka jobb är ungefär som att ragga på krogen. Det krävs en skrävlande typ som gömmer sin osäkerhet bakom skryt och tomma löften för att få napp. Eftersom jag är en sådan empatisk, lugn och ödmjuk typ så får jag inte napp vare sig på krogen eller på arbetsmarknaden. Talesättet otur i spel, tur i kärlek verkar inte heller stämma för jag har varken miljoner på banken eller ett harem med kvinnor att tillgå och då är jag ändå ute i stort sett varje helg och ägnar mig ständigt åt spel och dobbel.

Om ni slår upp ordet bitter i ordboken så hittar ni en bild på mig.

Over and out 

Kommentarer
Postat av: Jocke Löfwing

Vad har hänt med din stora feta aktieportfölj du försågs med av dina rika sjöviksföräldrar?!

2010-03-12 @ 12:38:23
URL: http://runandroxtothetop.blogg.se/
Postat av: Johan

Pengar gör mig inte lyclig Joakim. Jag är så van att ha en massa

2010-03-12 @ 18:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0