C-uppsats inlämnad

Hej!
Då har vi skickat in vår c-uppsats för examination. En veckas laddning nu inför opponering där jag tänker försvara vår uppsats med näbbar och klor. Den har ju blivit ens lilla baby nu och nåde den jäveln som vågar kritisera. Likt en blåögd mor som vägrar att inse att hennes lille Kalle är på väg in i kriminalitet och drogmissbruk ska jag neka alla fel och brister och skylla på andra. Det har varit en press det sista, vår handledare var inte nöjd med vår slutdiskussion och krävde en ny med iallafall någon form av kvalité. Jag skickade in en ny igår kväll och har hela dagen bara suttit och väntat på svar. Helt oförmögen att ta mig för något att göra för jag bara väntade. Pratade med min mor på telefon men hon gav upp efter ett tag eftersom hon bara fick hummande till svar. Till slut så kom då svaret och som tur var så var det nådiga nicken så nu är den inskickad. En vecka kvar till vi ska få möta giljotinen och offentligt bli förnedrade och slaktade till folkmassans euforiska jubel.

Imorgon ska jag bara ta det lugnt och njuta av den skånska solen

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0