Sandaler!

Hej!
Så fort det blir lite varmare i luften så sprider det sig en farsot över vårt i övrigt vackra land. Det är de här sandalerna med kardborreband jag tänker på. Jag tycker de är så vedervärdigt fula så jag skulle inte ta på mig sådana ens under pistolhot. Tyvärr så är det inte många som känner som jag där utan de tar gladeligen på sig de här vidriga fotbeklädnaderna. Det värsta är när par kommer i likadana och ser så lyckliga och frälsta ut. Där kan man verkligen snacka om white trash, den värsta sorten dessutom. Pricken över i:et är om de även bär likadana träningsoveraller och strumpor i sandalerna. Kan man verkligen ta en sådan person på allvar vad han än säger? Skulle jag möta Barack Obama i denna utstyrsel så spelar det ingen roll vilken grym retoriker han än var, jag hade bara skrattat och totalt negligerat honom. Nä fy fan ta bort dem ur sortimentet och bränn de som finns på bål. Jag skulle dansa och sjunga runt ett sådant bål likt en regnvädjande indian.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du inte att de så kallade "Foppa tofflorna" är värre?

2009-07-27 @ 23:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0