Telefoner

Hej!
Nu pågår arbetet med examensarbetet för fullt. Geniknölarna gnuggas för fullt för att komma ur det här med äran i behåll. Jag och Micke har ett magiskt teamwork där han är på jobbet och jag skriver, precis som det ska vara för att det här ska bli bra. Nä skämt å sido, det funkar alltid bra att jobba med honom. Nu är vi i den fasen att vi ska boka intervjuer med vissa utvalda offer. Jag är inte en telefonmänniska milt uttryckt. Vet inte varför men blir alltid nervös och kan helt plötsligt slänga ur mig helt irrationella saker. Har dessutom svårt med koncentrationen, slutar helt plötsligt att lyssna och svävar iväg med tankarna och missar då vad stackaren i andra änden av luren säger. Jag ringer knappt ens mina polare men jag har ändå bättrat mig, sent ska syndaren vakna. Nåväl jag har iallafall tagit mig i kragen och ringt de här offren idag utan några missöden faktiskt. Jag är på väg att bli vuxen helt enkelt.


Over and out

Kommentarer
Postat av: David

Syndaren har vaknat, syns på fredag!

2009-04-15 @ 21:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0