Helt utslagen!!

Hej!
Det här var nog fan en av de värsta förkylningar jag åkt på. Just nu ser jag ut som en svullen julgris i ansiktet (visserligen ingen större skillnad mot innan). Det är feber, hosta och en näsa som får Niagarafallet att framstå som en liten obetydlig skogsbäck. Trots detta så trotsade jag allt sunt förnuft och gick till skolan idag. Obligatorisk närvaro så det var bara att bita ihop. Fy fan det var ingen höjdare, när jag pratade lät det som att jag hade druckit whiskey flera dagar i sträck. Det är verkligen inte bra det här. Ska ju åka hem imorgon, praktiken börjar på måndag. För er som inte vet det så ska jag vara på Länssjukhuset Ryhov i Jönköping i sju veckor. Det kanske inte är så lämpligt att stappla in där som en vandrande smittohärd. Mår jag så här är jag knappast lämplig som förare heller. Det var verkligen dålig tajming att bli sjuk nu. Fan nu kommer febern krypande igen, det blir väl ännu en natt med ena stunden hacka tänder och i andra svettas ymnigt.

Ha en trevlig helg alla!

Kommentarer
Postat av: Benny

Du skulle börjat på ryhov den 6/2 istället... Då kunde du kommit å tittat på de lilla underverket jag å Renate fick ;-) ( de blev en liten tös )

2009-02-10 @ 08:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0