Fattig som en kyrkråtta!

Hej!
Jag står på ruinens brant, pengarna är slut och jag skyller allt på finanskrisen, för jag gör ju inga fel. En tung ekonomisk månad med utgifter som överstiger intäkterna. När situationen är som den är så bör man hålla sig hemma inte göra nåt utsvävande men vad tar Johan för beslut då, jo jag följer med morbror på trav. Det var V75 på Axevalla igår och jag såg möjligheten till rikedom och ett liv i lyxigt överflöd. Ett tragiskt felbeslut skulle det visa sig. Hästar är opålitliga djur som sällan gör som man vill. Är det inte galopp så är det dålig vinnarskalle. Min spelbudget sprack redan vid inträdet då de giriga ägarna till travbanan hade chockhöjt inträdet. Det började bra annars, redan i andra loppet satte jag en vinnare och kände mig i det läget osårbar, en expert på området som inte kan misslyckas. Men sedan kom verkligheten ikapp mig och häst efter häst travade in en bra bit efter täten och humöret sjönk till bottennivå. Dessutom var det kallt som fan så jag frös som en hund om mina genitalier.


Tur att det kommer in lite tillskott i kassan på onsdag, det kan behövas för nu är nästan kontot på noll. Livet som student är inte fett ur det hänseendet men det räknar jag få igen sen när jag blir chef och kommer tjäna storkovan.


Over and out


Kommentarer
Postat av: jammlajj

Ska vi skicka matpaket till herr'n?

2009-02-25 @ 15:00:47
Postat av: Anonym tjej

Hej. När ska du skriva mer om snyggingen Nermin?

han förgyller verkligen bloggen!

2009-02-27 @ 10:20:50
Postat av: Götene-borna

Grattis på födelsedagen!

2009-03-04 @ 18:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0