I Stockholm

Hej!
Nu sitter jag i en liten pittoresk etta ute i Solna och bloggar så tangentborden ryker. Jag sitter här och leker med datorn medans jag tvingar Stefan att laga mat till mig. Tro inte att han kommer att få nåt beröm för maten, nej då, detta är något jag förväntar mig för att jag förgyller hans tillvaro med putslustiga kommentarer.

Spänningen stiger, imorgon är det arbetsintervju som gäller. Jocke ringde förut och berättade i stort sett alla frågor de kommer att ställa. Inte för att jag bryr mig, jag kör mitt race vilket jag kanske inte borde göra med tanke på resultatet från de tidigare intervjuer jag varit på. Idag ringde även coach Persson och hintade om att han kanske hade grävt fram ett jobb till mig i Tidaholm. Jag vet inte om jag vill ha de arbetskläder som krävs där. Eftersom det är i Tidaholm så är det skinnväst, träskor och jeans hängande ner för halva röven som gäller.

En spännande och rolig helg väntar här i Stockholm. På lördag ansluter resten av gänget från Sandhem då vi ska fira vår vän Joakim som fyllde 25 för ett tag sen. Men vi är upptagna människor och Jocke står inte högst på prioriteringslistan om man säger så. Men nu har vi iallafall samlats och ska göra Stockholm osäkert. De ska få lära sig hur sandhemsbor festar.

Nu ropar Stefan från köket att maten är klar.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Henke penke

Hoppas att det gått bra på intervjun idag.

Önskar så att jag kunde vara med er o göra stockholm!!

2010-03-26 @ 09:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0