Min 27:e årsdag

Hej!
Ja då har man fyllt år igen, 27 närmare bestämt. Åren bara flyger iväg och jag känner 30-årskrisen stå och vänta runt hörnet som en lömsk  orm som bara väntar på att få sätta in det mördande hugget. De gråa hårstråna har redan börjat pryda min tinning men som tur är verkar jag inte ha ärvt alla anlag av min far då jag iallafall inte har några tendenser till skallighet.

Vilket storslaget firande det har varit, parader har hållts till min ära på Sandhems aveny och folk har gått man ur huse för att hylla bygdens store son...eller inte. Här snackar vi verkligen närmast sörjande med La Familia och min morbror, resten gav blanka fan i min högtidsdag. Känner ni självömkan i den här texten? Isåfall var det meningen.

Dagen har firats med att vara på arbetsmiljöutbildning hela dagen på Ryhov och nu ikväll så blev det grusträning, detta jävulens gissel. Man bli skitig överallt och bollarna studsar helt oberäkneligt, dessutom har jag usel kondition just nu efter sjukdomen och i ärlighetens namn så var jag inte direkt topptränad innan heller men sjukdomen gjorde det inte bättre. Vi ska spela match på lördag och det ska bli kul. Imorgon ska jag vara hemma och jobba med ett skolarbete, skönt att sova lite.

Ja det var ju ett muntert inlägg det här, hoppas ni fick förnyad livsglädje och inspiration.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Henke penke

Hej hopp mobbban.. Du fick ju ett litet beklagar sms från mig iaf :).. o jag måste ju säga att jag fick lite mer livsglädje och inspiration av inlägget.. Man skrattar ju varje gång man läser dina inlägg iaf.. Dom e ju inte positiva så ofta.. haha.. Lycka till med matchen idag.. kram

2009-03-07 @ 11:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0