Tillbaka i verkligheten

Hej!
När jag nu gick in på mitt sista pluggår och dessutom blev varslad från Kongsberg så lovade jag mig själv att aldrig mer sätta min fot på det stället. Men så igår så ringde min gamle chef Mats och med mycket ynklig och bedjande stämma bad han mig att komma tillbaka om än tillfälligt. Jag tänkte snabbt över mina ideal och vad jag tycker om det stället men eftersom jag lider total avsaknad av karaktär så sålde jag min själ likt en prostituerad till djävulen. Så imorse stämplade man in igen i den blåa uniformen. Det tog tid att komma igång att arbeta eftersom alla ville ha en bit av Kongsbergs egen superstjärna som kommit tillbaka. Alla stannade och pratade och jag säger inte nej till en pratstund om det betyder att jag kan undvika att arbeta. Som vanligt råder det totalt kaos på företaget och en så kallad polsk riksdag framstår som välstrukturerad i jämförelse. Mina arbetsuppgifter var att kontrollera och sortera bitar som ska skickas till kund. Jag finner inte ord för hur jävla tråkigt det är och efter en halvtimma började jag snegla på verktyg som skulle vara effektivast att ta livet av sig med. Man står där som en maskin och bara gör det man ska och den intellektuella stimulansen är lika med noll. Det är fan så mycket mer intellektuellt stimulerande att runka för då får man ju iallafall använda fantasin. Nåväl jag har bara jobb nästa vecka också och jag behöver pengarna eftersom jag fortfarande inte har någon inkomst.

Jävlar vad det åskar ute och jag har en stor fruktan för åska efter att blixten slog ner en gång mitt under en fotbollsmatch som jag var med i. Det är det mest traumatiska jag upplevt i mitt skyddade och äventyrslösa liv.

Imorgon är det Sandhems Marknad och då ska jag göra en insats för föreningen genom att sälja lotter. Vad gör man inte när de betalar ut sådana feta löner som det gör. Sen bär det av till Göteborg för en spritorgie hos Fredrik.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Henke penke

haha mobban.. Fy faan vilken svag människa du är du :).. Skönt att vara tillbaka på KA kan jag förstå du. Hoppas spritorgien var till belåtenhet iaf. kram henke penke

2009-07-04 @ 12:19:32
Postat av: Putte

Det är kul å se att dina år i skolbänken har gett resultat. Sist du börja där var det ju bara tillfälligt. Va blev det? 6år? Ha det så bra på KA, så länge det varar.

2009-07-06 @ 15:32:52
Postat av: Jocke

Ojoj mobban, inte nog med att du tvingats tillbaka, du hånas också av dina så kallade "vänner". Haha. Keep the spirit alive, stockholm väntar på dig med guld och blondiner!

2009-07-13 @ 18:42:40
Postat av: Jocke

Ojoj mobban, inte nog med att du tvingats tillbaka, du hånas också av dina så kallade "vänner". Haha. Keep the spirit alive, stockholm väntar på dig med guld och blondiner!

2009-07-13 @ 18:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0