Uttråkad!

Hej!
Då var den här förhatliga metodkursen avslutad. Den avslutades med ett seminarie idag där jag och Micke dominerade med sedvanlig pondus och djupa kunskaper. Nu är jag ledig en vecka och va fan ska man hitta på? Det finns inget att göra och jag är så satans uttråkad. Jag sitter och häckar i min soffa och ser på usla eftermiddagsserier på tv 4. Hem till gården har blivit lite av en favorit och jag hatar mig själv för det. Frågorna hopar sig i mitt huvud om va fan jag ska ta mig till. Jag känner mig dyster. Längtar bort från Kristianstad nu, det finns ingen kärlek till denna stad bara en längtan om en svunnen plats som jag inte vet vilken den är. Dags att börja planera vilken ort man ska söka sig till, men som läget är nu på arbetsmarknaden så är det svårt att planera det. Jag blir allt mer sugen på vår kungliga huvudstad där finns det både jobb och goda vänner men då är problemet bostad istället. Jag vet inte om jag är så sugen på att lägga ut över en miljon för en etta på 30 kvadrat. Vi får se helt enkelt vad det blir. Hade egentligen viljat åka hem nu då min syster tar sin sjuksköterskeexamen på fredag men det sätter ekonomin stopp för. Så det lär bli en vecka med mycket tankar och korsord.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Jocke

Du är varmt välkommen till den kungliga hufudstaden kompis! Fler Sandhemsbor behövs här uppe!

2009-01-14 @ 10:23:18
URL: http://runandroxtothetop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0