2008 och 2009

Hej!
Nu har jag slarvat med uppdateringarna här igen. Jag är i grunden en mycket lat person så det är ren slöhet det handlar om. Det har ju ändå hänt en hel del sen jag skrev sist bl.a så har det ju varit ett årskifte. Egentligen borde jag skrivit en årskrönika över 2008 men det glömde jag helt enkelt bort. Det man kan konstatera är att 2008 var ett riktigt skitår. Jag minns knappt något positivt med det året. Man borde ju förstått att det var ett skitår på gång när det började med att HV71 vann Sm-guld i hockey. Sen så dominerades nyheterna framförallt av två saker, presidentvalet i USA och finanskrisen som slagit så hårt mot hela världen. För egen del betydde det att jag blev varslad från Kongsberg vilket jag inte direkt gråter mig till sömns över. Mitt kära Sandhems IF trillade ur div 4, vi räckte inte riktigt till år. Nä det var verkligen inte mycket att ha, det finns inte nån speciell rolig händelse som jag minns utan det är mest mörker.

2009 är ett spännande år för egen del, till sommaren tar jag min examen från högskolan och det ska bli mycket intressant att se var man hamnar. Som läget är nu så kan man ju inte direkt välja och vraka bland jobberbjudande utan här får man vara beredd att flytta. Man hoppas ju även att hitta den stora kärleken nu så här på det 27:e levnadsåret, det känns som att det är dags nu men i dagsläget ser det avlägset ut.

Nu sitter jag och försöker plugga in fakta till tentan på fredag och det går fan inget bra. Det går in och så ut direkt, så fruktansvärt ointressant ämne så jag kan fokusera i max 2 minuter innan jag svävar iväg till en avlägsen plats i mina tankar.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Gurkan

hoppas du hittar din blivande kvinna. din sopa

2009-01-07 @ 20:54:05
Postat av: Sågen

I början av året? Hv vann SITT SM GULD i april. Fanns det inget att rapportera innan dess.



Don blivande kvinna står utanför din dörr just nu.

Kolla får du se.....































jag ljög johan...

2009-01-07 @ 21:50:21
Postat av: Anonym

I början av året? Hv vann SITT SM GULD i april. Fanns det inget att rapportera innan dess.



Don blivande kvinna står utanför din dörr just nu.

Kolla får du se.....































jag ljög johan...

2009-01-07 @ 21:51:28
Postat av: Jocke

Haha, bra kommentar David, Slår vad om att Johan sprang dit för och titta på en gång! Är det förresten lite av en kontaktannons du slängt ut här Mobban? Smart drag! Good luck! / LOVE

2009-01-08 @ 10:40:25
URL: http://runaandroxtothetop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0