Besök från huvudstaden

Hej!
Ja som ni märkt så blir intervallerna mellan uppdateringarna på den här bloggen allt längre. Tanken på en nedläggning har slagit mig men jag ska försöka hålla igång ett tag till. Det händer trots att en del framöver.

I helgen så hade jag besök från huvudstaden då min gode vän Stefan pungade ut feta pengar för att ta sig ner till Skåne. Det är skönt att veta vem som är ens riktiga vänner och det är mer än vad man kan säga om vissa andra som länge dyrt och heligt bedyrat att de ska besöka mig. Jag har ju trots allt bott här i 2,5 år nu men fortfarande har ingen från Sandhem varit här och de går nu under benämningen, så kallade vänner. Nåväl åter till helgens aktiviteter. Vi hade en trevlig helg med mycket samtal, god mat och vinterstudion. Det blev naturligtvis en utgång också. Det var två sköra gossar på ostadiga ben som begav sig ut för att göra Kristianstad osäkert. Det man kan konstatera är att kroglivet blir allt mindre attraktivt. Man står där som ett fån och försöker röra sig sexigt och förförigt men uppenbarligen liknar man mer Carl-Jan än John Travolta på dansgolvet, för det ger fan inte ett skit. Det var iallafall trevligt att träffa Stefan igen, vi ses inte mer än typ två gånger om året numera.

Den här tentan som jag ojade mig för så och hade sån ångest för gick klart över förväntan, fick nämligen VG och eftersom vi även prickade VG på inlämningsuppgiften så fick jag det betyget på hela kursen. En stor överraskning, så man kanske ska överväga att bli forskare ändå.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0