Sjuk!

Hej!
Så har det hänt som jag inte trodde var möjligt, har nämligen alltid sett min kropp som ett ointagligt fort som likt Moskva aldrig blivit ockuperat och har det varit på gång så har jag alltid kört "den brända jordens taktik". Men nu har de här ondskefulla bakterierna använt sig av Hitlers blixtkrig för att invandera mitt immunförsvar och likt det franska försvaret kapitulerade jag direkt. Vaknade imorse och kände mig pigg och självgod som vanligt, började att planera dagens aktiviteter. Men efter frukosten kände jag av halsont, hosta och huvudvärk och helt plötsligt började jag frysa helt okontrollerbart. Bara att inse att febern har slagit till. Precis som vilken man som helst så blir jag oerhört liten och ynklig när jag blir sjuk. Självömkan är total men ingen bryr sig om mitt tillstånd, ensam och utelämnad åt liemannen som när som helst kommer knacka på min dörr för att ta med mig till andra sidan.

Nä nu ska jag lasta in en laddning med alvedon och kurera mig, har inte tid att bli sjuk nu, praktiken börjar om en vecka.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0