Juldagen

Hej!
Igår var det juldagen, den dag som på senare år har etablerat sig som årets största dag för utgång. Hemvändare som ger sig ut i folkvimlet för att bevisa att de har lyckats i livet. Jag och Jocke tänkte exakt så när vi gav oss ut i Falköping igår men man blir aldrig profet i sin egen hemstad. Kvällen började bra, tågvärden kunde inte motstå vår starka stjärnglans och bugande passerade han utan att ta betalt. Sen började kampen, ruskigt mycket folk. Det var människor och köer ta mig fan överallt. Att pissa tog en halvtimme och eftersom jag är lite pryd och inte gärna halar ut den tappre krigaren vid en urinoar eftersom jag inte kan pissa bland folk. Det gällde att gå hand i hand med sina vänner annars tappade man genast bort dem och sen var det som att leta efter nål i en höstack. Kallt som fan var det också.

Snötäcker ligger nu tjockt i Sandhem men på onsdag så lämnar jag det för att tillbringa min vardag med sprit, sol och prostituerade. Det är en vacker tillvaro och jag längtar redan.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns ingen sprit i egypten sorry johan

2009-12-27 @ 00:24:18
Postat av: Johan

Nä men prostituerade

2009-12-28 @ 02:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0