Varför??

Hej!

Jag läste i helgen att Anna Book ska ge ut en självbiografi. Frågan jag direkt ställer mig är VARFÖR?!!!
Har hon levt ett sådant intressant och händelserikt liv att hon bara måste berätta det för omvärlden? Vad är det hon ska berätta? Att hon har sjöng skitlåten ABC i melodifestivalen på 80-talet och att hon lipade varje fredag i tv när hon var med i Let´s Dance. Vad mer har denna kvinna uträttat? Kan någon förklara det för mig. Finns det överhuvudtaget något allmänintresse i vad hon har gjort mellan ABC och Let´s Dance. Har inte denna kvinna någon som helst självinsikt i att gemene man fullständigt skiter i vad hon lagar för mat och hur hon har uppfostrat sina barn. Ska man skriva en självbiografi så bör man väl åtminstone ha levt mer än 40 år och framförallt uträttat nåt som väcker intresse. Nej kära vänner köp inte den här boken. Det som retar mig nu  är att jag har gett gratis publicitet till henne. Jag hatar mig själv för det. 

På återseende

Kommentarer
Postat av: Jocke

Haha, jadu mobban det kan man fråga sig vad hon mer har gjort? Men visst faan var hon med i fångarna på fortet och sa inne i en cell att "dom här är för stora", vet dock inte vad hon syftade på...

2008-09-30 @ 16:49:53
URL: http://runandroxtothetop.blogg.se/
Postat av: David

2008-09-30 @ 22:50:25
Postat av: David

Book" rel="nofollow">http://sv.wikipedia.org/wiki/AnnaBook

2008-09-30 @ 22:51:11
Postat av: Texas

Under en kväll i dimman på Trägår'n i Göteborg såg jag denna kvinna på scen. Jag frågade min kamrat, "Vad är det för vidunder på scen?" Anna Book va svaret.

2008-10-01 @ 20:41:32
Postat av: Texas

Under en kväll i dimman på Trägår'n i Göteborg såg jag denna kvinna på scen. Jag frågade min kamrat, "Vad är det för vidunder på scen?" Anna Book va svaret.

2008-10-01 @ 20:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0