Första inlägget!

Hej!
Ja då har man blivit med blogg nu då. Har länge tänkt på detta men tummen har suttit alltför långt upp röven.
Här ska jag ge min syn på omvärlden. Det kommer sågas och hyllas, detta är ett forum som passar mig då jag är betydligt vassare i skrift än i tal.  Jag stör mig på ganska många företeelser i samhället och jag tänker inte hålla igen utan drar jag igång motorsågen så gör jag det rejält, ingen eller inget går säkert.

Det var första inlägget, en mjuk inledning. Jag kan lova att nästa inlägg lär handla om kvällens VM-kvalmatch mot Ungern. Förresten hur i helvete kan man lägga en sådan match i Tv 8? Detta är en nationell angelägenhet och då lägger man den i en kanal som har marginellt mer tittare än tv 400 (tror jag).


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Hej! Kul att du blivit med blogg! Såg att det fanns utrymme för hyllningar så jag tänkte i all ödmjukhet föreslå att du hyllar din kära kusin som precis kommit hem efter en hård arbetsvecka i Washington ;)Må väl!

2008-09-12 @ 15:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0