Rebellisk

Hej!
Ja då sitter man här igen bakis och jävlig. Det har varit ett idogt festande den senaste tiden och det tär på min åldrande kropp. Nu får det fan vara lugnt ett tag man är ju inte 20 längre. Det blev en runda på kåren igår igen och det var som det brukar, helt okej men inga överraskningar. Man tar sig ut på dansgolvet i självbedrägeriet att man kan dansa, det är inga latinomoves över mitt rörelseschema direkt utan i själva verket ser det ut som stela dödsryckningar.  I morses så var det skola men jag stängde av klockan och vände på mig igen, jag känner mig lite som en militant rebell efter detta tilltag och det pirrar i kroppen av den spänning som det ger att vara olydig.

Tyvärr så gick det inget vidare för mitt Sandhems IF igår utan de föll efter straffläggning. Så nu blir det att börja om i femman igen. Jag hoppas att alla fortsätter nu så kan vi nog ta oss tillbaka igen. Det är ingen katastrof det här och det kan vara bra att bygga upp självförtroendet och slippa att kriga för överlevnad varje år. Men det förutsätter att alla fortsätter annars kan det  bli fritt fall. Vi ska komma ihåg att det var inte många år sen vi låg och harvade i mitten av division 6.

Kommentarer
Postat av: IDOLEN

Hej Johan.. spelar laget som i går så finns det möjligheter att titta uppåt,men då krävs det att man börjar göra mål.. Ha det gott.. Mvh En som såg matchen.....

2008-10-09 @ 18:05:07
Postat av: Emelie

=) Jag tycker minsann inte att du är så pjåkig på dansgolvet! ;) Hoppas att du får en trevlig helg! Ser fram emot att ta en fika inom snarast framtid! =) Kramar///*

2008-10-10 @ 12:49:56
URL: http://bingelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0