Tv-tablån

Hej!
Idag tänkte jag ta upp lite om vad som visas på tv. Det man kan konstatera är att det är inte verkar vara nån hejd på all skit  som väller över oss i alla dess former. Vi har flera exempel som Bonde söker fru, Ensam mamma söker, Stjärnor på is och när man trodde att det var nog med skräp så ska kanal 5 börja sända ett program där man ska hitta en partner till Linda Rosing. Bara att komma på tanken att ta in detta silikonpumpade vidunder borde leda till avsked från produktionsbolaget. Var är allmänintresset att hon ska hitta nån att leva med? Det räckte väl med den eviga såpoperan i media när hon blev ihop, gjorde slut, blev ihop, gjorde slut med den där Fadde? Nu ska vi alltså tvingas att läsa löpsedlar om denna människa igen. Förhoppningsvis är det ingen som ser på detta spektakel så skiten läggs ner annars kommer jag att tappa allt hopp om mänskligheten. I tv 4 dominerar Malou Von Sivers. Hon verkar tro att hon är Sveriges svar på Oprah Winfrey och det kan vi väl sannerligen vara överens om att hon inte är? En genuint usel intervjuare som försöker verka djup och intelligent men misslyckas varje gång. Intervjun med Stellan Skarsgård är ett praktexempel. 

Så nu har jag fått såga lite och genast så fylls mitt inre av välbehag och tillfredställelse. Man mår som bäst efter en bra sågning så är det bara.

Ha det gott alla

Kommentarer
Postat av: Jocke

Haha, jag röstar för ett tv-program om Johan Moberg!

2008-10-14 @ 20:33:58
URL: http://runandroxtothetop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0