En dag på gymet

Hej!
Då har jag precis avslutat ännu ett svettigt gympass. Jag pumpar med en hög frekvens numera och hoppas att det ska ge nåt resultat. Man vill ju svara upp på de ytliga ideal som gäller i dagens samhälle, humor och gentlemannatakter kommer man tydligen inte långt med har jag märkt. På gymet har jag gjort vissa betraktelser som är ganska roande. Jag tror jag med säkerhet kan säga att de mest använda inventarierna inte är hantlar eller olika maskiner utan speglarna. Det är nästan rörande att se stoltheten i vissa muskelbergs ögon när de ser sin väl uppumpade muskelmassa i spegeln. Man ser hur det glimmar till ögonen och sen när de står och lyfter de tunga hantlarna kan de inte låta bli att beundra sina svulstiga biceps. Det är uteslutande män eller pojkar om man så vill som ägnar sig åt denna egoboost. Det som stör mig allra mest är att jag börjar bli likadan, det är ofta frestande att lyfta lite på t-shirten för att se ådrorna som pumpar på armarna (en lätt överdrift kanske). Nu är det bara att kämpa vidare inför beach 09.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Jocke

Har gjort dessa betraktelser också, garvar mest åt dem:) Ses till helgen mobban!

2008-11-26 @ 18:00:41
URL: http://runandroxtothetop.blogg.se/
Postat av: IDOLEN

PASSA PÅ NU JOHAN Å RÖSTA PÅ SVERIGES BÄSTA BLOGG

JA HAR RÖSTAT PÅ DIN IALLA FALL.. MVH BOB

2008-11-26 @ 18:23:56
Postat av: IDOLEN

PÅ RIX FM....

2008-11-26 @ 18:25:59
Postat av: Johan

Tack Bob! jag anmälde bloggen förut och nu hoppas jag på allas stöd

2008-11-26 @ 19:41:40
Postat av: Henry

Vi ses på Vätterstranden till sommaren då!

2008-11-27 @ 18:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0